SELEPAS SHAHRUKH KHAN SAPA PULAK AKAN DAPAT DATO?

Aku rasa aku tahu sapa akan dapat anugerah yang lebih tinggi dari Shah Rukh Khan dalam tempoh terdekat nanti – konon-kononlah… Mari kita tengok sapa yang kena…

3 Comments

Filed under Inilah dunia, Protokol & Piagam

3 responses to “SELEPAS SHAHRUKH KHAN SAPA PULAK AKAN DAPAT DATO?

  1. abd.hafiz

    Apa lah manusia ni….tak bolih ke org lain dapat gelaran Dota`- Datuk…semua nak nilai sebab apa diberi perhargaan… ada sesuatu la yg patut beri.
    Kalau beri pingat dan geran tanah tu..mungkin kita cemburu habis….pasal dia org luar !
    Tak rugi mana pun.

    • shahrulpeshawar

      Memang cemburu… memang tak puas hati. Dulu, gelaran Datuk / Dato’ nie hanya untuk orang yang berjuang dan betul-betul menyumbang kepada negara. Ini tah sapa-sapa tak tentu hujung pangkal dapat Dato’…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s