Kenapa wajah Sirul & Azhar tak ditunjuk?

sirul

Cuba teka.  Cubalah teka kenapa?  Cubalah… salah pun tak apa.

Tak tahu? Betul tak tahu?  Give up… malas nak teka…

Jawapannya senang aje… kalau korang tengok gambar Sirul & Azhar, korang tengok pulak gambar pemimpin negara, terutamanya dalam pertemuan dengan rakyat, korang mesti nampak diaorang nie sebelah kiri atau kanan, depan atau belakang satu mamat tu… cam bodyguardlah kiranya..

Korang tunjuk kat orang kampung, mesti diaorang percaya dan setuju siapa yang jadi gembala kambing-kambing hitam…. hi hi hi…

Aku teka je..

Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under Di Minda Saya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s