Kempen ONE Malaysia atas kubur?

100_4588

Kekadang bila jarang sangat terlibat dalam program keagamaan kita jadi keliru mana satu yang agama suruh dan mana satu yang PM suruh.

Kempenlah ONE Malaysia tu sampai ke langit pun, tapi hormatlah sikit dengan yang duduk kat dalam kubur tu, tak payahlah nak gantung banner sampai dalam kawasan kubur?  Tu bila orang kata guna pengundi hantu korang marah…

JAWI pun kena ada otak lah sikit kalau takde banyak otak pun..

SHAHRUL PESHAWAR

Leave a comment

Filed under Belasungkawa, Bencana Manusia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s