woii… debat dengan Ketua Puteri sudah lah

Aku tak paham…

Kenapa sekretariat pemuda pakatan rakyat Pulau Pinang nak sangat berdebat dengan ketua pemuda umno pulau pinang dan konco-konconya?

Dah pemuda umno pulau pinang penakut… buat apa nak debat lagi?  Letak nama kat banner pun takut, siap lapor pada Polis, tapi ada hati nak debat dengan Guan Eng… tak sedar diri punya ketua pemuda.  Sedar lah sikit “level” hang tu… hang tu sekadar jadi perkakas – terompah je kat dalam umno tu, ada hati nak debat dengan Guan Eng.  Aku rasa hang patut debat dengan Ketua Pengakap sekolah rendah je, itu pun tajuknya “kebersihan tanggungjawab bersama” hahahahahah

Tuduh orang liwat pandai, tuduh orang pengkhianat pandai, tuduh orang jual negara pandai – orang ajak debat nak tengok CERDIK ke tak CERDIK – takut… toksah jadi Pemuda lah… buanglah nama pemuda tu… buat malu je ada. Lebih baik letak “penakut” daripada pemuda.

Nak pertahan Melayu konon, Nak pertahan Islam konon, Nak pertahan Negara konon… piirah… baru debat dah takut.

Pemuda Pakatan… hangpa pielah ajak Puteri debat, dulupun zaman DrM – Hishamuddin takut, Azalina gak yang berani…

Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under Di Minda Saya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s