Umno sendiri tak sokong SE-Malaysia – Menghina bangsa lain dalam masa yang sama mengharap undi mereka..

 

Kita tak perlu menghina orang lain untuk mengatakan kita baik
Kita tak perlu menghina orang lain untuk membuktikan kita betul
Kita tak perlu menghina orang lain untuk menyatakan kita benar
Kita tak perlu menghina orang lain untuk memastikan mereka sokong
Kita tak perlu menghina orang lain untuk mengelak mereka menyokong lawan kita
Bayangkan… Menteri yang sepatutnya ada otak pun cakap macam nie, yang kat bawah tu macamana pulak lah level pemikirannya?
Saya nak tengok sapa lagi dari umno nak sabotaj 1 Malaysia dari dalam…
Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under Bencana Manusia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s