Miss lagi Misi ke Ulu Legong

terima sms dari bro. Shamsul “Slm. Sy n Dato Rzak akan ke Baling hr Isnin. Harap dpat masuk kg Legong 11 pg. Tq”

Alamak.  Kebiasaan pagi Isnin kami ada pertemuan staf… dan aku dah atur pertemuan dengan satu pihak (non profit) yang nak belajar buat EM.  Jadinya aku cuba nak adjust time agar dapat bersama ke Ulu Legong.

Tapi, aku masih berada di pejabat lagi sebelum ke Gajah Mati pada jam 11 pagi. Celah mana aku boleh ikut serta?  Aku tidak ada pilihan melainkan terpaksa memaklumkan kepada bro. Syamsul bahawa kami tidak dapat join kali ini. 

Frust.

Aku masih tidak dapat bersama tim Islamic Outreach ABIM dan Malaysian Relief Agency masuk ke kawasan Orang Asli.

Apapun aku telahpun dimaklumkan oleh Bro. Shamsul hasil & maklumat misi pertemuan ini yang memerlukan susulan dan bantuan.  Nanti aku maklumkan apakah tindakan yang akan diambil, setakat ni belum boleh lagi untuk diwar-warkan.

Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under Di Minda Saya

Leave a Reply

