Aksi MRA di utara tanahair

Maaf, blog lama tak update.

1. lepas balik Pakistan, aku kena tahan wad – suspek hepatitis (banyak kontak dengan air banjir)

2. pastu aku cuti rehat – menanggung sakit tu..

3.  kerja kat pejabat melambak-lambak.

4.  ni sekarang tengah banjir, tu yang tak berapa dapat nak update.  Tapi bila aku dengar ada orang kata NGO kita asyik ke luar negara je, tapi dalam negeri takde… tak syok lah aku dengar… tapi ini betul.. pandangan orang ramai.

5.  gambar nie aku ambil, aku pun tenggelam gak… nanti aku citer lagi

6.  kami nak volunteer – call aku 019 6159948

Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under Bencana Alam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s