Bila FITNAH dijadikan BENAR, Bila BATIL dijadikan SAHIH

AKU TERKEJUT – KECEWA – MALU – MUAL dan SANGAT RASA TERHINA, kenapa begitu BANGSAT sekali bunyinya… Ada pemimpin kata biarlah rakyat menilai siapa SIPOLAN itu selepas menonton “video tersebut”.  Kenapa? KAU nak suruh TVe3 masukkan sebagai slot cerekarama?  Ataupun Tivi 1 & 2 ambil jadikan montaj atau buat sedutan demi sedutan, lepas tu buat forum dan buat program bual bicara?  Ataupun KAU nak jadikan video semacam tu sebagai salah satu video WAJIB untuk matapelajaran pendidikan SEKS di PLKN?

Apa punya pemimpin nie? Malaun tersedut punya pemimpin… betul ke AJAR rakyat tonton video lucah untuk cari kebenaran? Dahlah JAHIL menyesatkan pulak.

Dah tak ada modal lagi ke dalam politik?  Kita bukan nak tengok satu lagi “video so’lek” atau “video mic”.  Kita nak tahu apa agenda untuk rakyat dikala negara semakin menghampiri inflasi.  Kita nak tahu apa agenda untuk pastikan anak-anak kita dapat belajar dengan selesa dikala harga barang melambung naik..  Kita nak tahu apa agenda untuk rakyat bila kadar jenayah semakin tinggi, makin banyak perampokan, makin banyak samun dan ragut… apakah rakyat terbanyak boleh selamat?

Kita dah muak dengan politik sempit, politik “black mail”, politik longkang dan politik katak – melompat-lompat. 

KAU ada fikir ke tentang nasib seorang ayah yang ada anak 8, gaji dia sebulan hanya ada RM400 je… nak makan, nak sekolahkan anak, isteri sakit?

KAU ada fikir nasib ibu yang anaknya sakit, ayah dah lama tiada… hidup mengemis merayu simpati orang ramai…

KAU ada fikir kenapa punya banyak budak melepak kat kawasan flat, jadi mat rempit, terjebak jadi bohsia, terlanjur… yang jadi mat gian… apa sebab?

KAU ada fikir ke tentang rakyat atau KAU asyik fikir nak buat lagi banyak VIDEO SEKS untuk rakyat tengok dan tentukan nasib pemimpin atau mana-mana mangkuk pun?  Nasib pemimpin bukan ke ditentukan di Pilihanraya? 

Aku loya ada pemimpin longkang macam ni dalam negara…  sebelum terlupa… Ada MUFTI nak bersuara tak?  Kalau takut nak bersuara aku takut ada orang nak ajak MUFTI tengok sama vedeo tu…

SHAHRUL PESHAWAR humanitarian bukan mangkuk hayun yang tak ada kepala otak untuk berfikir…

 

4 Comments

Filed under Bencana Manusia

4 responses to “Bila FITNAH dijadikan BENAR, Bila BATIL dijadikan SAHIH

  1. kassim

    aku pun TERKEJUT – KECEWA – MALU – MUAL dan SANGAT RASA TERHINA, kenapa si-BANGSAT ini masih mahu menjadi PM!

    aku pun TERKEJUT – KECEWA – MALU – MUAL dan SANGAT RASA TERHINA, kenapa orang2 yang belum melihat video ini suadah melompat melolong mempertahankan si BANGSAT ini

    • shahrulpeshawar

      Hahahahaaa… banyak laku jual VIDEO LUCAH tu? bila kita dah tak laku dalam UMNO, kita mesti cari jalan supaya kita LAKU. Walaupun terpaksa buat VIDEO LUCAH… hahahahah… buatlah filem ada kualiti macam MAGIKA ke… Hikayat Merong Mahawangsa ke… tak payah tengok pun aku tahu DSAI tak terlibat. SATU HUN pun aku tak akan percaya… kesian kat kau ni Kassim… diaorang buat VEDEO tu ada masyuk… kau satu sen pun tak masyuk…

    • KUN&JAT

      kesian kamu ni kassim..macamana kalau semua orang pun percaya kalau dlm video seks tu adalah kamu..anak kamu,cucu kamu,cicit kamu,piut kamu kelak..

  2. cik

    Guano kasim oh… Mapoh lani nerako la mung kasim… Tuduh orae bukae2… Kasim kasim…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s