Ke Barbera, Somaliland

Inilah pesawat yang aku naik dari Dubai ke Barbera. Pesawat nie kecik je, aku terhimpit dengan sorang pompuan Somalia, seksa gaklah aku dibuatnya, tapi apa nak buat… buat-buat tertido ajelah.

Dalam pesawat nie, aku tak paham sepatah pun tulisan dia, tapi sebab selalu naik flight aku boleh agaklah apa nak buat kalau berlaku sesuatu…

Shahrul Peshawar..

Leave a comment

Filed under Belasungkawa, Bencana Manusia, Di Minda Saya, Humanitarian, IDP, Refugee, Somalia, sukarelawan

Leave a Reply

