Cekelat kiriman isteri aku

Lupa lak aku nak citer pasal Cekelat kiriman Isteri aku.

Cekelat ni selamat sampai ke Bossaso dibawa oleh Iqbal. Walaupun Somalia nie panas, alhamdulillah, cekelat nie tak cair.
Wife aku bagi dua kotak, satu kotak tu aku share dengan semua orang, tak sampai 3 hari, selamat semua cekelat tu. Cekelat nie ada badam hancur kat dalam dia, so rasanya sedap sangat. Krap krup bila dikunyah. Nasib baik Iqbal tak bubuh dalam kotak, kalau tidak selamat cekelat ni.

Cekelat yang nie, sempat patah balik ke Malaysia separuh. Aku bagi kat orang dalam flight Jubba, dari Djibouti ke Dubai.

Shahrul Peshawar

Leave a comment

Filed under 1

Leave a Reply

