NGO Warga Kilang… support this group

Aku suka promote kerja kebajikan orang lain agar kita boleh jadikan iktibar, contohi mereka, tanamkan azam nak buat macam mereka buat, berkerjasama dengan diaorang, bantu diaorang atau paling tidak bagitahu orang lain apa yang diaorang nie buat…

Kalau korang boleh sumbang botol kicap pun dah bagus (tapi bukan botol kosong atau satu botol je) bagilah satu dozen… besar sikit pahala tu…

http://www.moniermatdin.blogspot.com/

SHAHRUL PESHAWAR – mari kita berlumba-lumba kearah kebaikan (fastabiqul khairat)

Leave a comment

Filed under 1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s