Menjadi SUKARELAWAN

Bertukar pendapat sambil menikmati Roti Canai di Yala

Bertukar pendapat sambil menikmati Roti Canai di Yala


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua…

Serangan terbaru ke atas Gaza, kezaliman berterusan ke atas Syria dan penindasan tanpa sempadan kepada penduduk Islam Rohingya terus menjadi topik utama dunia.

Ianya juga mendorong begitu ramai yang ingin turut terlibat menjadi sukarelawan bagi menawarkan bantuan samada dari segi tenaga, wang ringgit, kepakaran dan masa. Saya amat menghargainya dan mengucapkan ribuan terima kasih. Anda mempunyai jatidiri yang teguh, tahu dan mahu terlibat mengurangkan kesengsaraan dan kesukaran yang dialami oleh mereka yang serba kekurangan, yang tertindas dan teraniaya di luar sana. Syabas.

Saya mohon maaf kerana dalam keadaan terdekat ini, saya tidak mampu untuk menjawab setiap soalan satu persatu secara peribadi seperti dahulu, berada “on the move” dan berada ditempat yang tidak mempunyai coverage internet sedikit sebanyak menangguhkan kerja-kerja alam maya saya ini, justeru, saya memohon izin untuk menghantar kepada anda E-Majallah Malaysian Relief Agency (MRA) yang dikenali sebagai LAPANGAN bagi membolehkan anda semua mengikuti dan memahami apa yang berlaku didalam dunia kemanusiaan dan kesukarelaan, setidak-tidaknya apa yang berlaku didalam MRA itu sendiri.

Saya berjanji untuk menjadi lebih IT Savvy bagi menyampaikan maklumat terkini kepada anda semua., sekali lagi, maaf saya pohon kalau ada yang tertunggu-tunggu jawapan dari saya.

SHAHRUL PESHAWAR

2 Comments

Filed under 1

2 responses to “Menjadi SUKARELAWAN

  1. Ziana

    Salam. Saya sangat ingin menyumbang tenaga sebagai sukarelawan untuk sebarang aktiviti kemanusiaan. Mohon bantuan pihak tuan.

  2. NURULJANNAH

    SY INGIN MYERTAI SUKARELAWAN MCAM MNE YE??

Leave a Reply

